szechenyi 2020

Híreink

Az Európai Unió és Oroszország közötti szankcióháború legnagyobb vesztesei a jelentős orosz exporttevékenységet végző cégek mellett az őket kiszolgáló logisztikai szolgáltatók. A kár alig egy hónap alatt euró milliókba mérhető. Egy elhúzódó embargós állapot mély és visszafordíthatalan folyamatokat eredményezhet, akár teljesen újraszerveződhetnek az európai ellátási láncok.  Magyarországon azonnal megkeződött az export és a támogató logisztika kiszervezése: nemcsak versenyelőnyhöz jutnak olyan konkurens unión kívüli országok, mint Szerbia, Montenegró, Bosznia-Hercegovina,  vagy éppen Albánia, de hosszú távon jelentős állami bevételkieséssel is számolhat Magyarország.

A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének (MLSZKSZ) kezdeményezésére a hazai logisztikai szakma képviselői megfogalmazták azokat a fejlesztési irányelveket, amelyek megvalósításával jelentősen javítható a magyar intermodális (vízi-közúti-vasúti) árufuvarozás versenyképessége. A Csepel Szabadkikötő dísztermében 2014. április 23-án megrendezett Intermodális Szakmai Nap résztvevői szerint megfelelő intézkedésekkel a közúti áruforgalom 5-10 %-a vasútra terelhető. Az áttereléssel éves szinten közel 78 milliárd forinttal csökkennének az állami útfenntartási kiadások és 8,3 millió tonna plusz megbízással nőne a vasúttársaságok forgalma.

Elérhetőségünk

1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.

(36) 1 266 3126

mlszksz@mlszksz.hu

(36) 1 266 3126

Hét - Pén.: 9:00 - 16:00

Hasznos linkek

SiteFace Kft.

IT Divízió Kft.

Informatikai üzemeltetőnk:
IT Divízió Kft.

Hírlevél