szechenyi 2020

Híreink

Mindössze néhány hét telt el azóta, hogy az Ekol Logistics bejelentette, egy 16. országban – Svédországban – is megnyitja irodáját, a társaság tovább fejleszti intermodális csatlakozásait is. Jelenleg az Ekol nem csupán két kikötő (az egyik az olaszországi Triesztben, az újabb pedig az Isztambulhoz közeli Yalovában található), 6 Ro-Ro hajó és több mint 5.500 szállítóeszköz tulajdonosa, de ezen kívül hetente 48 dedikált irányvonattal is rendelkezik. Az Ekol stratégiája az intermodális szállítások fejlesztése és környezetbarát megoldások biztosítása.

ÚJ CSATLAKOZÁSOK VASÚTON

Stratégiánk, hogy egyre több irányvonattal rendelkezzünk Európában. Szeretnénk egyúttal Ro-Ro kapacitásunkat is növelni hálózatunkban és ezt is tesszük. Örömmel jelentjük be, hogy a Franciaország és Törökország közötti hajócsatlakozásaink száma heti kettőre emelkedett, csakúgy, mint a Sete és Párizs közötti heti vasúti csatlakozások száma. Mindezeken felül egy teljesen új vasúti csatlakozást is kialakítottunk, amely Sete városát köti össze a belgiumi Zeebrugge városával. Ilyen módon lehetőségünk nyílik összekötni Franciaországot, a Benelux államokat, Svédországot és az Egyesült Királyságot Dél-Európával, Törökországgal, a Közel-Kelettel és a Magreb régióval. Ugyanakkor e lépésnek köszönhetően Sete a fő elosztó központunkká válik a dél-európai régióban. Ezt az új útvonalat a Dél-Európa és Svédország, illetve a skandináv országok közötti jövőbeli szállítások esetén lehet kiaknázni. Mindez elősegíti továbbá a növekedést az Ekol „legfiatalabb” országában is, ahol a társaság jelen van – Svédországban.” – nyilatkozta Alaa Jennane, az Ekol Engineering Business Development igazgatója.

A távolság több mint 1.200 km ezen városok között, az Ekol új vonata pedig közel 22 óra alatt teszi meg a Sete-Zeebrugge vonalat. Hetente két alkalommal közlekedik, és vonatonként 44 vagon kapacitással bír. Sete városából szerdánként és vasárnaponként 18:30-kor indul, majd csütörtöki és hétfői napokon 16 órakor érkezik Zeebrugge-ba. A vonat Zeebrugge-t kedden és pénteken 11:30-kor hagyja el és szerdán, valamint szombaton 7:50-kor érkezik.

Ez a vonat egy Trieszt és Zeebrugge közötti másik vonatot fog helyettesíteni, csak nagyobb kapacitással rendelkezik.

Sete és Párizs között az Ekol már a második, hetente közlekedő vonatát indítja el (az első néhány hónapban csupán hetente egy járat volt). Közel 14 órát vesz igénybe a Sete és Párizs útvonal megtétele, vonatonként maximum 50 vagon kapacitással, mellyel ez lesz a leghosszabb vonat az Ekol hálózatában.

Fontos hangsúlyozni, hogy mindkét vasúti csatlakozás (Sete - Párizs és Sete - Zeebrugge) kialakítása a vonatokat üzemeltető VIIA társasággal együttműködésben történik.

Az új vasúti csatlakozás létrehozásával, valamint a meglévők gyakoriságának növelésével az Ekol havonta 914.000 kg CO2-kibocsátást „takarít meg” és több mint 41.000 fát ment meg, mely megfelel egy 97 db futballpálya méretű erdőnek.

ÚJ HAJÓ ÉS ÚJ CSATLAKOZÁS 

Az Ekol Logistics használatba vette új, FADIQ névre keresztelt, és 280 trailer kapacitással rendelkező hajóját. A kapacitás 340 trailerre is növelhető, mivel lehetőség van a konténerek duplán (egymásra) történő rakodására is. 201 méteres hosszúságával, valamint bruttó 32.770 tonna szállítási kapacitásával a FADIQ 21,3 csomó csúcssebességre képes.

                       

                     

A Setéből induló és oda érkező, Spanyolországot Törökországgal és a Közel-Kelettel összekötő, hetente két alkalommal közlekedő második hajónk elindítása teljesen átformálja majd az ezen országok közötti piacot.” - mondta Jordi Perez, az Ekol Spanyolország üzletfejlesztési menedzsere.

Az első lépést négy évvel ezelőtt egy csatlakozás létrehozása jelentette, az egyik Ekol hajó, az AYSHE bevonásával. Ez a leggyorsabb Ro-Ro hajó a világon, mely lehetővé tette az Ekol számára, hogy a Sete-Izmir útvonalat mindössze 56 óra alatt tegye meg. A hajó csütörtök esténként indul Setéből és vasárnap reggelente érkezik Izmirbe, a Setébe tartó útvonalat pedig kedd esténként fejezi be. Ez lehetővé tette számos török, marokkói és tunéziai ügyfél számára, hogy növelje értékesítési számait és folytassa beszerzési stratégiájának megváltoztatását: nagyobb tételben vásárlás rövidebb ciklusokban.

A márciusban elinduló második hajó vasárnap esténként indul majd Setéből és szerda esténként érkezik Izmirbe. Izmirből kedd reggelente indul, vasárnap reggeli érkezésekkel Setébe. Fontos hangsúlyozni, hogy az Ekol hálózatában az izmiri területet és az isztambuli régiót gyakori komp-szolgáltatás kapcsolja össze a két kikötő között.

Az ügyfelek egy ügyféltől-ügyfélig szolgáltatást fognak kézhez kapni – a vámszolgáltatásokat is beleértve – mely szolgáltatás mindegyikét az Ekol biztosítja. A tranzitidő még a légi szállítmányozásénál is gyorsabb. Valamennyi szektor képes lesz kihasználni ezt az előnyt, mely révén még versenyképesebbek és sikeresebbek lesznek. Fontos megemlíteni, hogy az Ekol Spanyolország több mint 100 fontos területet kapcsol össze Európában és a terveink között szerepel egy szolgáltatás bevezetése Sete és a görögországi Lavrio között, hetente két alkalommal.”– tette hozzá Perez.

Dimitris Batakis, az Ekol Görögország ügyvezetője nagyon lelkes az új szolgáltatással kapcsolatban:

Ennek az új hajónak köszönhetően összekapcsolhatjuk Törökországot Setével hetente két alkalommal és az útvonal részét képezi majd egy megálló az Athénhoz közeli Lavrioban is. Ez azt jelenti, hogy nem csak a hajózás gyakoriságát növelhetjük, de még jobb összeköttetést biztosíthatunk Görögország és Spanyolország, Franciaország, Törökország és a Közel-Kelet között. Például a szerdai napon Párizsból, Lyonból, Barcelonából, Madridból vagy Valenciából felvett árukat már hétfőn az athéni boltokba szállíthatjuk.” – nyilatkozta Dimitris Batakis, az Ekol Görögország ügyvezetője.

Forrás: Ekol

Budapest, 2018. március 19. – Bár közel 120.000 négyzetméter új ipari / logisztikai terület került átadásra 2017-ben - amely csaknem duplája a 2016-os értéknek – így is előfordulhat, hogy az év végére nem marad 5.000 négyzetméternél nagyobb területű, kiadható raktár Budapesten és környékén, derül ki a Colliers International legújabb, ipari ingatlanpiaci jelentéséből.

A fejlesztési aktivitás pozitív irányba mozdult el, mivel 2017-ben tíz új projekt került átadásra, összesen 118.700 m² bérelhető területtel, amely több mint 50%-kal meghaladta a 2016-os évet. Ennek köszönhetően a nyilvántartott modern logisztikai ingatlanállomány közel 6%-kal növekedett 2016-hoz képest, és a tavalyi év végére meghaladta a 2 millió m²-t. Az új projektek azonban javarészt konkrét igényre épültek, vagy szinte azonnal bérlőre találtak, így gyakran ezekből sem maradt szabad, kínálható terület.

Az ipari ingatlanállomány 2012-2014 között stagnált, majd 2015-től növekedésnek indult, melynek üteme 2016-tól felgyorsult. Ez a növekedés azonban nem tudott lépést tartani az egyre növekvő igényekkel, így az üresedési ráta tovább csökkent, elérve a budapesti piacon szokatlanul alacsony 4%-ot. A Colliers várakozásai szerint az üresedési ráta kismértékben ugyan, de tovább csökkenhet, mivel a kereslethez viszonyítva továbbra is kevés lesz az új spekulatív fejlesztés.

A szakértők 2018 során is növekvő érdeklődést várnak vidéken a jó minőségű ipari ingatlanok iránt (bérletre és vételre egyaránt), vagy a jól előkészített fejlesztési területekre, amelyek zöldmezős beruházásra alkalmasak.

„Jelenleg a nyilvántartások szerint több mint 130.000 négyzetméter ipari ingatlan áll fejlesztés alatt, mely 2018-ban előre láthatólag átadásra kerül, avagy év elején már átadásra is került. Ezeken kívül további fejlesztői projektek elindulása is várható az év során a budapesti piacon, de a pontos nagyságrendjük és időzítésük, elkészültük jelen pillanatban nehezen becsülhető meg.

Fontos megjegyezni, hogy mind az épülő, mind az év során induló raktár projektek javarészt előbérleti avagy BTS konstrukcióban le vannak kötve, illetve az építés során jó eséllyel elkelnek, így a bérbe adható területek esetében már erős hiány mutatkozik a piacon. Előfordulhat, hogy az év végére szinte nem maradnak párezer négyzetméternél nagyobb, egybefüggő kiadható területek Budapesten és környékén.” – mondta Beck Tamás a Colliers International ipari ingatlan üzletágának igazgatója.

A Colliers legújabb, ipari ingatlanokkal foglalkozó piaci jelentése letölthető az alábbi linkre kattintva. 

Forrás: Colliers International

A logisztikai ágazatnak néhány piaci növekedést hozó évre, emellett megfelelő támogatási rendszerre lenne szüksége ahhoz, hogy az Ipar 4.0 ritmusát felvéve fejlődhessen

Fülöp Zsolt, a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének (MLSZKSZ) elnöke szerint a hazai ipari-logisztikai beruházások ígéretesen alakulnak. A fejlődés a következő egy-két évben bizonyosan folytatódik, de nem lehet figyelmen kívül hagyni a nemzetközi események hatását sem – állítja.

–  Kezdjük a statisztikánál: hány ipari park és logisztikai központ működik ma Magyarországon?

–  Az ipari parkok kormányprogram részeként működnek, adatszolgáltatási kötelezettséggel, így pontosan tudni, hogy jelenleg 196 található itthon. A logisztikai központok minősítését a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége végzi önkéntes alapon, itt az adatszolgáltatás kicsit nehézkesebb. Logisztikai központból egyébként kétféle létezik: az egyik a vállalati típusú, amelyek hazai száma 200-250-re tehető, a másik a több cégnek szolgáltatást nyújtó, bárki számára elérhető logisztikai központ. Ezekből az MLSZKSZ által kidolgozott minősítési rendszer szerint tizenhét intermodális, nyolc regionális, tizenhat helyi logisztikai szolgáltató központ működik hazánkban.

–  Mekkora telítettséggel üzemelnek ezek a szolgáltató bázisok általában?

–  Vannak százszázalékos kihasználtsággal működő ipari és logisztikai bázisok. Ezek többnyire a fővárosban, valamint Győrben, Székesfehérváron, Debrecenben, Záhonynál és Kecskeméten, a nagy ipari kibocsátók, fontos határátlépési pontok közelében találhatók. A nagyobb ipari régiók közelében már nagyon nehéz szabad, fejlesztésbe bevonható, jó elhelyezkedésű ingatlant találni, a vidéki ipari parkokban és logisztikai központokban azonban még van szabad kapacitás – akad, ahol az ötvenszázalékos értéket sem éri el a kihasználtsági mutató.

–  Mekkora területű egy-egy ipari-logisztikai létesítmény átlagosan?

–  Az ipari parkok mérete húsz hektártól és tíz betelepült cégtől indul. Az MLSZKSZ minősítéssel rendelkező logisztikai szolgáltató központok közül az intermodális tizenöt hektártól és tízezer négyzetméteres raktárfelülettől, a regionális tíz hektártól és ötezer négyzetméter raktárfelülettől, míg a helyi három hektártól és háromezer négyzetméternyi raktárfelülettől indul. A felső kategóriában nem ritkák a száz hektár fölötti létesítmények sem.

–  Jelenleg az országon belül hova koncentrálódnak ezek a központok?

–  Fajlagosan a legtöbb ipari park a Közép-Magyarország régióban, Budapesten és a főváros vonzáskörzetében található. Utána, sorrend nélkül Győr, Székesfehérvár, Debrecen és Kecskemét térsége következik. A logisztikai szolgáltató bázisok szintén Budapest körzetébe koncentrálódnak, Magyarország logisztikai kapacitásának hetven százaléka ebben a régióban található. Ha térképen nézzük, akkor az ipari parkok országos lefedettsége nagyjából egyenletes, logisztikai téren viszont erősen „Budapest-nehéz” hazánk.

–  Hol lenne a legnagyobb igény és merre van lehetőség fejlesztésre?

–  Több fő szempont határozza meg a beruházási irányokat. Iparipark-fejlesztés esetén a megfelelő befektetői szándék mellett további három fontos szempontot vizsgálnak: van-e megfelelő mennyiségű és minőségű munkaerő, jó elhelyezkedésű-e a terület, és az adott térségnek milyenek az infrastrukturális adottságai. Ha ebből egy is hiányzik vagy nem megfelelő minőségű, akkor ott már biztosan nem indul el a beruházás. Logisztikai fejlesztések esetében a három alapkritérium vizsgálatát megelőzi a megfelelő árualap felmérése is. Különböző okokból az ország teljes területén előfordulhatnak akadályok. Budapest környékén nagyon nehezen lehet jó elhelyezkedésű, megfelelő méretű ingatlant találni. Vidéken ingatlan még lenne, de minőségi munkaerőből komoly hiány van, sok helyen különböző infrastrukturális hiányosságok is vannak, amelyek behatárolják a mozgásteret, azaz hogy milyen ipari és logisztikai fejlesztést bír el az adott térség.

–  Mennyi ideig készül egy ilyen fejlesztés?

–  Ha nulláról indul a beruházás, akkor az előkészületekhez sok esetben két-három év is szükséges. Ha már megvan az ipari park vagy logisztikai szolgáltató központ alaprendszere, és működik, akkor a bővítés akár egy év alatt is megvalósítható.

–  A túlzott keresleten segít esetleg a Modern Városok Program?

–  Ha átgondolt és komplex ipari-logisztikai fejlesztési programot készít az adott város, hozzáértő szakemberekkel, akkor igen, másképp nem, vagy csak jelképes lesz az eredmény. Nem megfelelően kidolgozott program esetén fennáll a veszélye annak, hogy úgy fejlesztik a raktárakat, ipari területeket, hogy azzal nem a helyi cégeket erősítik, hanem konkurenciát építenek, és tönkreteszik a korábban jól működő cégeket.

–  Milyen hatással bír egy ipari-logisztikai park építése egy-egy település számára?

–  Fontos hatása van többek közt az adóbevételekre és munkahelyteremtésre, de fejlődésnek indulhatnak általa más területek is.

A legjobb példák erre Budapest, Székesfehérvár, Győr, Debrecen, Kecskemét vagy Miskolc. Ezeken a településeken azok, akik dolgozni akartak vagy akarnak, találtak és jelenleg is találnak munkát. Emellett több olyan kisebb település is van, ahol a helyi foglalkoztatási igényeket jól kiszolgálja egy-egy ipari park és kisebb logisztikai szolgáltató központ.

–  Hogyan állunk az unión belül e fejlesztések tekintetében?

–  Itt két csoportot tudunk megkülönböztetni: az egyikbe a külföldi, tőkeerős cégek fejlesztései tartoznak, amelyek időben, műszaki tartalom tekintetében „hozzák” az uniós szintet. A másik csoportba a hazai cégek által életre hívott beruházások tartoznak, itt már jelentkezhetnek a tőkehiányból eredő problémák. A fejlesztések ezek esetében lassabban, csak az adott feladathoz feltétlenül szükséges mértékben és csupán akkor valósulnak meg, ha már elengedhetetlen. Ezek esetében jelentős elmaradások vannak az uniós átlaghoz képest, ami kihatással lehet a cégek versenyképességére. A szakma úgy véli, egy jó pályázati rendszer ezen sokat segíthetne.

–  Mire számítanak a piacon egy-két éves távlatban és középtávon?

–  A jelenlegi piaci növekedés várhatóan a következő egy-két évben is folytatódik, amennyiben nem történik valamilyen váratlan esemény globális szinten. A jövőkép sajnos a nemzetközi térben érzékelhető események miatt bizonytalan. Ilyen kérdés például, hogy a kínai gazdasági fejlődés lufinak bizonyul-e és kipukkadhat-e, hogy milyen irányt vesz a szíriai konfliktus, miféle hatása lesz a Brexitnek, hogyan teljesít a német gazdaság, miképpen alakul az észak-koreai helyzet, miként az is, mi lesz az orosz–ukrán ellentét kimenetele. Ezek mind hatással vannak a jövőképre. Ezzel magyarázható a hazai cégek fejlesztési óvatossága, hogy alacsony a kockázatvállalási hajlandóságuk, ami valahol érthető, hiszen ott van még a fejekben a 2008-as gazdasági válság emléke. A szakma egyöntetűen úgy látja, a logisztikai iparágnak szüksége lenne még néhány csendes, piaci növekedést hozó évre, az igényeket jól kezelő támogatási rendszerre ahhoz, hogy az Ipar 4.0 ritmusát felvéve fejlődhessen, erősödhessen.

Forrás: Gazsó Rita, Magyar Hírlap

A Prologis, Inc., a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata a mai napon bejelentette, hogy teljesen bérbe adta jelenleg építés alatt álló új, 28.300 négyzetméteres spekulatív épületét a Prologis Park Prague-Uzice területén Csehországban.

A 3. épület fejlesztése a teljes kihasználtságú park iránti magas kereslet nyomán kezdődött el 2018 januárjában.

A bérbe adott területek a következők:

  • 14.175 négyzetméternyi további terület a Stavebniny DEK, Csehország egyik vezető építőanyag-szállítója részére; a vállalat már eddig is bérelt 6.968 négyzetméternyi területet a park 2. épületében.
  • 13.974 négyzetméter a FIEGE, az egyik vezető németországi logisztikai vállalat részére, mellyel csaknem megduplázódott az általa bérelt terület nagysága a parkban. A tranzakció lebonyolítását a 108 AGENCY segítette elő.

„Az, hogy spekulatív fejlesztésünk az építkezés megkezdését követően ilyen gyorsan bérbeadásra került, jól mutatja, milyen magas a kereslet a logisztikai ingatlanok iránt ezen a területen, amely gyors ütemben válik Prága vonzáskörzetének egyik új logisztikai csomópontjává” – mondta Martin Baláž, a Prologis Csehország és Szlovákia bérbeadásért és fejlesztésért felelős igazgatója.

A Prologis Park Prague-Uzice egy modern logisztikai park a Németország felé vezető D8-as autópálya mentén, Prágától 9 kilométerre északra. A park jelenleg két, összesen 97.800 négyzetméteres modern logisztikai épületből áll, további 40.850 négyzetméter fejlesztési potenciállal. Az új épületet, mint ahogy minden Prologis fejlesztést Kelet-Közép-Európában, BREEAM akkreditációra terjesztik fel a 2018 közepén történő átadást követően.

A Prologis több mint 1 millió négyzetméternyi logisztikai és ipari területével Csehország vezető logisztikai ingatlanszolgáltatója (2017. december 31-i adatok alapján).

Forrás: Prologis

Január elején Svédországban nyitotta meg új leányvállalatát az Ekol, ám mindeközben folyamatosan dolgozik a cég a jelenlegi helyszínek fejlesztésén és a szolgáltatások bővítésén is. Az Ekol Logistics a lengyelországi Poznańban található telephelyén immár átfogó logisztikai szolgáltatásokat  is kínál.

Együttműködésre léptünk a Regattával, az Egyesült Királyság legjobban kedvelt, szabadtéri ruházatot és felszerelést árusító cégével. Az ügyfél jelenleg raktározási, értéknövelt és picking szolgáltatásainkat veszi igénybe, mely a későbbiekben a vámszabad raktárunk szolgáltatásaival fog bővülni. Együttműködésünk első szakaszában hozzávetőleg 650.000 db, 4000 raktározási egységnyi (SKU) áru tárolásáról beszélünk, egy kb. 2000 m2-nyi magasraktár-területen. A sikeres implementációt követően hozzálátunk a második fázishoz, mely a szolgáltatások körének kiterjesztését jelenti más európai városokra, illetve a tárolt áruk mennyiségének többszörös növelését.” – árulta el Marcin Trawczyński, az Ekol poznańi telephelyének kirendeltségvezetője.

Az Ekol ügyfeleinek többsége az autóipari, hi-tech-, divat-, kiskereskedelmi, FMCG és egészségügyi szektorokban érdekelt. A társaság rendelkezik a divat-szektor know-how-jával, mivel a globális forgalom 16%-a ebből az iparágból származik.

A divat egyre nagyobb igényeket támaszt, mivel a kollekciók váltakozása egyre gyakoribb napjainkban. Kulcsfontosságú ebben a szektorban valamennyi trend követése ahhoz, hogy a legjobb logisztikai megoldást lehessen kínálni.

Azért választottuk az Ekolt, mert azokkal az attribútumokkal rendelkeznek, melyekre egy 3PL-partner esetén szükségünk van. Komoly jártassággal bírnak ezen a területen, továbbá első osztályú csapattal dolgoznak a poznańi létesítményben. Várakozással tekintünk e partnerség továbbfejlesztére az elkövetkező hónapokban és években.“ - nyilatkozta John Mulvihill,  a Regatta Ltd. kereskedelmi vezetője.

Az Ekol 2015 májusától üzemel Lengyelországban és jelenleg 6 városban (Varsó,  Poznań, Sosnowiec, Łodź, Wrocław és Tychy területén) rendelkezik telephellyel. A pályázat elnyerése és a divatüzlet kiszolgálása az Ekol poznańi raktárában fontos lépés a társaság más országokban szerzett know-how-jának implementálásában.

A Sosnowiecben található létesítményünkben szállítmányozási megoldásokat és átfogó logisztikai szolgáltatásokat kínálunk. Tovább fejlesztjük lengyelországi logisztikai kínálatunkat, miközben nemzetközi csatlakozásainkat is bővítjük.“ – árulta el Arkadiusz Jastrzębski, az Ekol Lengyelország Country Managere.

Az Ekol Lengyelország intermodális csatlakozásokat is kínál például Lengyelország és Törökország között, továbbá Irán, Görögország, Bulgária, Románia és Izrael viszonylatában is.

Forrás: EKOL

A Multi Service Technology Solutions (MSTS) az Európai Elektronikus Útdíjszedési Hálózat (EETS) Ausztriába és Olaszországba történő bővítését tervezi. Az Európai Unió által megalapított EETS egy egységes, elektronikus útdíjszedési rendszer, amely segítségével szükségtelenné válik a külön interoperábilis dobozok használata az egyes európai országokhoz. 

 

Az MSTS interoperábilis útdíjszedési megoldása lehetővé teszi a szállítójárműveknek, hogy több ország közötti utazás során is egyetlen fedélzeti egység használatával fizessenek az útdíjért. Az MSTS jelenleg Franciaországban, Spanyolországban, Portugáliában és Belgiumban is kedvezőbb útdíjakat adó megoldást biztosít. Az idei évben az MSTS tervei között szerepel, hogy két további díjterülettel bővülve segítse az útdíjak kifizetésének zökkenőmentessé tételét, ezáltal segítve vállalkozása hatékony vezetését.

 

„Az MSTS-megoldás legfontosabb előnye az egyszerűségében rejlik” - mondta Jan Verschoor, a Van der Wal Transport B.V. munkatársa.  „A különböző európai útdíjrendszerekhez megalkotott egységes megoldás jelentősen leegyszerűsíti az adminisztrációnkat. Egyetlen jelentést és egyetlen számlát kapunk, amin egy áttekintés található az összes kifizetésről és az ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokról. Ez a rendszer tehát átlátható, ez pedig segít a vállalkozásunk hatékonyabb vezetésében.”

 

„Az új EU-s irányelv nagy lépés az európai útdíjszedések egységesítése felé” - mondta Inez Berkhof, az MSTS EMEA-régiójának alelnöke. „Az MSTS megoldása lehetővé teszi a közúti szállítási vállalatoknak, hogy egyetlen szerződésük legyen egyetlen szolgáltatóval, egyetlen fedélzeti egységgel és egyetlen számlával. A több fedélzeti egység egyidejű kezelése adminisztrációs terhet és számos szolgáltatót jelent” - tette hozzá. Az MSTS emellett egy felhasználóbarát ügyfélportált is biztosít és az idei év későbbi szakaszában egy mobilalkalmazás megjelentetését is tervezi, ezzel csökkentve a vállalatok terheit.  Az útdíjszedési rendszerünk nyújtotta előnyökkel kapcsolatos további információkért keresse fel weboldalunkat.

 

Az interoperábilis dobozok ideális állapotát az összes európai díjterületen elnyert hitelesítés jelentené, ezzel egy zökkenőmentes fizetési rendszer jön létre, amely segíti a hatékonyabb tranzitforgalmat. Jelenleg a közutak használatáért útdíjat szedő országok folyamatosan nyitják meg rendszereiket az Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatásossal kompatibilis, interoperábilis útdíjszedési megoldások számára.  Az Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás értelmében egy interoperábilis útdíjfizetési megoldás lehetővé fogja tenni a vállalkozások számára, hogy átfogó költségszámítást végezzenek, ezzel egyetlen eszköz segítségével választhatják meg az optimális útvonalakat a flottáik részére valamint az adminisztrációs költségeiket is csökkenthetik.

 

További információk: https://www.multiservicetolls.com/multi-service-toll-box-hungarian/ 

 

Rijswijk, Hollandia, 2018. február 13.

 

AZ MSTS-RŐL

Az MSTS, amely a World Fuel Services Corporation 100%-ban tulajdonolt leányvállalata, egy globális számlázási és fizetési megoldásokat biztosító vállalat, amelynek a kereskedelmi tranzakciókezelés a szakterülete. Az MSTS központi irodája a kansasi Overland Parkban található, valamint az ausztráliai Melbourne-ben és a hollandiai Rijswijkben is vannak irodái. Az MSTS jelenleg több mint 190 országban és területen segíti ügyfelei tranzakcióit. Az MSTS több mint 35 éves tapasztalattal rendelkezik a vállalatok hiteléhez nyújtott jegyzési garanciavállalás terén és jelenleg több mint 52 országban biztosít jegyzési garanciavállalást. Az MSTS nagy hagyományokkal rendelkezik a zárt láncú kereskedelmi számlázási és fizetési programok terén, amelyekbe mind a védett, márkajelzéssel ellátott kártyatermékek mind pedig a „fehér”, nettó fizetési és előre fizetett kártyaprogramok beletartoznak világszerte. 

Elérhetőségünk

1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.

(36) 1 266 3126

mlszksz@mlszksz.hu

(36) 1 266 3126

Hét - Pén.: 9:00 - 16:00

Hasznos linkek

SiteFace Kft.

IT Divízió Kft.

Informatikai üzemeltetőnk:
IT Divízió Kft.

Hírlevél