szechenyi 2020

Híreink

Previous Next

Az Ekol Logistics néhány hete egy új stratégiát vezetett be a Logisztika 4.0-hoz kapcsolódóan. Az Ekol a müncheni Transport Logistic vásár ideje alatt egy sajtótájékoztatót is szervezett, ahol további részleteket árult el a jövőbeli fejlesztésekről, illetve hogy milyen módon kívánja támogatni a Selyemutat.  

 

Budapest – Kína vonat

Az Ekol Logistics stratégiája, hogy még több intermodális megoldást fejlesszen. Ezzel a célkitűzéssel összhangban az Ekol megnyitotta az új vasúti szolgáltatását Kína és Magyarország között.

Az első „kísérleti” vonat április elején indult, és mintegy 9 300 kilométert tett meg Kazahsztánon, Oroszországon, Fehéroroszországon, Lengyelországon és Szlovákián keresztül, majd megérkezett Budapestre. A teljes út 17 napig tart, ami közel 30 nappal kevesebb, mintha ugyanezt az utat tengeren és vonaton tenné meg, ami jelentős különbség.

A heti vonatok április végén indultak Yiwuból Budapestre. Az Ekol új, közvetlenebb vonalakat is tervez, melyek Budapestet más kínai városokkal kötik össze, ezeket azonban májusban jelenti be. Az Ekol Kína és Európa között 8 vasúti kapcsolatot tervez, így a tervek között nemcsak Budapest, hanem további európai városok bekapcsolása is szerepel.

Az Ekol 8 kínai vasúti terminálból szervez szolgáltatást a 4 saját európai központon keresztül.

A cég az Unió területén a szállítást a Deutsche Bahn (DB), a terminálszolgáltatást a Mahart Container Center (MCC) közreműködésével, míg a budapesti vámügyintézést és az európai állomásokra történő disztribúcióját az Ekol saját erőforrásaival szervezi.

„Büszkék vagyunk, hogy Magyarországon úttörőként vezethetjük be a Kína és Magyarország közti közvetlen árufuvarozás szállítási megoldását, ami nemcsak környezetbarát, de ügyfeleinknek is nagyszerű, hiszen versenyelőnyt biztosít számukra. Kiváló alternatíva a hosszabb tranzitidőt igénylő tengeri, illetve a jóval költségesebb légi szállítással szemben. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) és több magyar vámügynökség hónapokig dolgozott azon, hogy a kínai áruk európai vám- és árucikk-központjává válhasson. A történelem bizonyítja, hogy a „Selyemút” mindig a sikeres üzletek létrejöttét és működtetését fémjelezte. Hiszünk benne, hogy ez ma sincs másként. Az együttműködéshez biztosítjuk a megfelelő kapcsot, és ez ügyfeleink számára hozzáadott értéket közvetít.” – emelte ki Ahmet Musul, az Ekol Logistics elnöke.

A vasútvonal révén az Ekol további európai országokat tud összekötni Kínával. Az Ekol emellett saját iroda nyitását tervezi Kínában, illetve még idén beindítja a Kína-Törökország közvetlen vasúti szolgáltatást.

Ekol Irán

 

Az Ekol Logistics Pars bejegyzésével az Ekol leányvállalatot alapított az Iráni Iszlám Köztársaságban. A cégalapítással egyidejűleg egy csúcstechnológiás logisztikai létesítménnyel, a „Saffron Logistics Center”-rel beruházást kezdeményezett Iránban.

Ezzel a beruházással az Ekol 27 évnyi tapasztalatát tervezi megszilárdítani az iráni piacon, illetve ügyfelei számára versenyelőnyt biztosít az ellátási láncban.

„Ekolként hisszük, hogy Irán sok különböző iparági befektető számára jelentős lehetőség lesz az elkövetkező években. Ebben a környezetben az Ekol az iráni ellátási lánchoz kapcsolódó szolgáltatások megfelelő infrastruktúráját tervezi kialakítani, amelyek megfelelnek a gyorsan fejlődő iráni gazdaság kül- és belföldi befektetőinek egyre növekvő igényeinek.” – mondta Ahmet Musul.

A kezdeti 20 millió eurós beruházással az Ekol 2017 negyedik negyedévében az iráni logisztikai létesítmény első szakaszát tervezi kihasználni 45 000 raklapnyi kapacitással. 2019-re megnyílik a 100 000 raklapnyi kapacitású automatizált raktár egy 65 000 négyzetméter alapterületű telken. A SAFFRON Logisztikai Létesítmény Qazvin nevű Kaszpi-tengeri ipari városban található. Ez a létesítmény munkahelyeket teremt a régióban, kezdetben 300, majd néhány éven belül az Ekol folyamatos iráni beruházása révén több ezer ember számára.

Az Ekol Iránban saját vámszabad és belföldi raktára, hozzáadott értéke, vámügyintézése, valamint a saját termináljain és hálózatán keresztül történő belföldi disztribúciója révén különféle szolgáltatásokat fog nyújtani.

Az Ekol Irán legnépesebb területein cross-dock központokat nyit, ahol egyedi belföldi disztribúciós szolgáltatásokat nyújt a rendeléstől a polcláthatóságig, valamint nagy járműhatékonyságot. A cég emellett nemzetközi szállítmányozást is biztosít, intermodális megoldásokkal összekötve Iránt Európával. Az Európából (akár Közép-, Kelet- vagy Nyugat-Európából) érkező nemzetközi szállítmányok intermodális megoldásokkal 10-11 nap alatt érnek el Iránba. 

Az Ekol tervei közt szerepel, hogy 2020-ra a Törökország-Azerbajdzsán kereskedelmi útvonalon fekvő Qazvin a legfejlettebb és legnagyobb kapacitással rendelkező közel-keleti „logisztikai központ” legyen.

        

Saját kikötők

 

2016 decemberében az Ekol megszerezte az olaszországi trieszti kikötő VI. mólójának üzemeltetőjének, az Europa Multipurpose Terminals 65%-át, amelyet az Alternative Transport a Ro-Ro hajókhoz, az Ekol pedig az irányvonatokhoz használ. Trieszt az Ekol intermodális kapcsolatainak kulcsfontosságú helyszíne.

„Az Ekol már heti 5 Ro-Ro körutat tesz meg Trieszt és Törökország között, emellett a következő hónapokban további heti 2 körutat tervez a romániai Contanta és Yalova között. Természetesen Yalovából szintén Ro-Ro kapcsolattal eljuthatunk Triesztbe vagy a görögországi Lavrióba is. Hangsúlyozni kell, hogy a Constantából és Constantába történő szállítás egy új vonal, amely hozzájárul ahhoz, hogy az Ekol még hatékonyabban kösse össze Romániát és más kelet-közép európai országokat Európa többi részével.” – mondta Ahmet Musul, az Ekol elnöke.

Az Ekol emellett a Yalova RoRo Terminals AS cégként egy új kikötő beruházással összeköti Triesztet Törökországgal. A terminál teljes egészében a cég tulajdona, a szolgáltatás tervezett kezdése 2017 második fele. A teljes beruházás összege eléri a 40 millió eurót, és ez lesz Törökország első számú Ro-Ro terminálja. A kikötő teljes alapterülete 100 000 m2, Yalova helyi- és határvámkezelése is a helyszínen van. Ezeken felül a vámszabad és belföldi raktár is rugalmasságot biztosít az ügyfelek számára.

„A kikötő egyik nagy előnye a saját laboratórium, hiszen az Ekol 1000 m2 ipari laboratóriumot tervez. Ez mind az importőröknek, mind exportőröknek fontos szempont, mivel ezáltal felgyorsul a vámügyintézés és az EU-ba illetve Törökországba rövidebb idő alatt tudnak belépni az Ekol ügyfelek árui.” – tette hozzá Ahmet Musul.

Egy 500 kamionnyi férőhelyes parkoló épül. A yalovai Ro-Ro terminál 2017-es megnyitására az isztanbuli járműforgalom évi 100 000 járművel csökken. A gyártóknak és szállítóknak még inkább idő- és költséghatékony megoldás, hogy a közúti szállítási idő lecsökkenésével egyidejűleg a szén-dioxid kibocsátás évente 3,7 millió kilogrammal, a gázolajfogyasztás 1,5 millió literrel, míg a veszélyes hulladék 12 000 kilogrammal lesz kevesebb. A régióban élő emberek számára jelentős munkahelyteremtésre is lehetőség nyílik, hiszen olyan gyártó központok közelében fekszik, mint Gebze, Bursa, Izmit és Eskişehir. A beruházás mozgásba hozza a régió gyártókapacitását, ezáltal pozitív hatással lesz a török exportiparágra.

Új intermodális európai kapcsolat

 

Az elmúlt hónapok során az Ekol új útvonalakat dolgozott ki: Sete – Párizs és Trieszt – Kiel. A cég továbbra is azon fáradozik, hogy még több intermodális kapcsolatot alakítson ki Európában. Az Ekol emiatt folytatja a dinamikus és gyors terjeszkedést, a közeljövőben megnöveli az európai intermodális hálózatát.

Az Ekol szeptemberben új irányvonatot indít Trieszt és a belga Zeebrugge között.

„Az új Trieszt-Zeebrugge vonatnak köszönhetően az Ekol elsőként nyújt közvetlen összeköttetést a Földközi- és az Északi-tenger között. Ez lesz a létező leggyorsabb megoldás, ami 100%-ban intermodális szállítóeszközöket érint. A vonat összeköti a Benelux államokat, Észak-Franciaországot és az Egyesült Királyságot Dél-Európával, Törökországgal, Iránnal és a Közel-Kelettel.” – mondta Ahmet Musul.

Az Ekol ezen az útvonalon nemcsak megatrélerekkel, hanem konténerekkel is tud majd szállítani.

Szintén szeptemberben várható egy másik irányvonat Budapest és a németországi Duisburg között. Ennek révén az Ekol összekapcsolja Közép-Kelet Európát Nyugat-Németországgal, a Benelux államokkal és az Egyesült Királysággal. Ezen a vonalon az Ekol pótkocsikkal és konténer eszközökkel intézi a szállításokat.

Az új irányvonatok mellett az Ekol a jelenleg meglévő megoldásait is tovább bővíti.  

A cég a Trieszt és Kiel közötti vasúti szállítást heti 2-re növeli. Az Ekol vonat járatsűrítésén túl köztes állomásként bekerül a németországi Kalefeld régió is, ami nagyszerű hír a térség importőreinek és exportőreinek. 

Az ügyfeleivel inspiráló és fenntartható értéket teremtő Ekol egy új látásmód bevezetésére készül a piacon. Az Ekol a Logisztika 4.0 által alapjaiban változtatja meg hagyományos üzleti modelljét, melynek segítségével még inkább integrált, összekapcsolt és újító megoldásokat nyújt ügyfelei számára, akik a legjobbat érdemlik.

Az Ipar 4.0 korában a folytonos és dinamikus átalakulás az eredményesség nélkülözhetetlen velejárója. Az Ekol nemcsak saját iparágának jövőjét formálja át, hanem az egész világét. Tapasztalatainkon és szakértelmünkön alapuló üzleti döntéseinket az ész, a szív és a tudatosság összhangja vezérli.

VÁLLALATI ÖNTUDAT AZ ÚJ STRATÉGIÁVAL ÖSSZHANGBAN

Az Ekol a megkezdett átalakulástól megerősödve folytatja utazását, és vállalati öntudatát az új stratégia alapján fogalmazta újra. Az Ekol vállalkozó szelleme egy merészebb és dinamikusabb struktúra kialakítását teszi lehetővé, melynek révén a 15 országon átívelő cégcsoport negyedévszázados tapasztalataival kimagasló megoldásokat és kiváló eredményeket nyújt.

A Logisztika 4.0 stratégia és az Ekol arculatváltás nyilvános bejelentése kapcsán Ahmet Musul Elnök Úr a következőket emelte ki:

“Az Ipar 4.0 a logisztikai szektor számára is végtelen lehetőségeket nyújt minden szinten, az első gyártótól a végfelhasználóig. A logisztika hét megfelelése elmozdul: megfelelő mennyiségű termék a megfelelő helyen, megfelelő forrásból, megfelelő módon, a megfelelő időben, megfelelő útvonalon és a megfelelő áron. A mai napon, egy integrált logisztikai vállalatként az Ipar 4.0-tól ösztönözve korszakalkotó távlatokat nyitunk a logisztikában.

Sohasem elégedtünk meg azzal, hogy “elég jók” vagyunk. Hiszünk a folyamatos és dinamikus növekedésben és fejlődésben; a siker csak így biztosítható. Ügyfeleink igényeit messzemenőkig szem előtt tartva egyedi megoldásokat nyújtunk a legmodernebb technológiával.”

Miután megjegyezte, hogy az Ekolnál a legfontosabb maga az ember, Musul így folytatta: “Embereink segítségével tudjuk egymást jobban megérteni, közös értékeinket megvédeni és céljainkat elérni

Az etikai értékek és fenntarthatóság melletti elkötelezettségünk nem csupán a logisztikai iparág jövőjének megváltoztatása, hanem a világ átformálása felé vezet.”

AZ EKOLT AZ ÚJÍTÓ GONDOLATOK NÖVELIK

Az Ekol a folytonos és dinamikus átalakulásra összpontosít. Eredeti és újító gondolatai egyidejűleg juttatják új lehetőségekhez és versenyelőnyhöz egyaránt.

Az Ekol Európa egyik vezető logisztikai szolgáltatója, összesen 750 000 m² beltéri raktárterülettel rendelkezik Törökországban, Németországban, Olaszországban, Görögországban, Franciaországban, Ukrajnában, Bosznia-Hercogivinában, Romániában, Magyarországon, Spanyolországban, Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában, Szlovéniában és Iránban. Az intermodális szállítás jegyében 6 Ro-Ro hajót és 5500 saját szállítóeszközt üzemeltet. 

Forrás: Ekol

1,1 millió négyzetméter bérbe adott terület

191.400 négyzetméter új beruházás, amelynek 100%-a built-to-suit

AMSZTERDAM (2017. április 21.) –A Prologis, Inc., a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata a mai napon ismertette 2017-es első negyedéves tevékenységét Európára vonatkozóan.

Működési eredmények

A Prologis Europe az első negyedévet 96,7 százalékos bérbe adottsági szinttel zárta. A vállalat összesen 1,1 millió négyzetméternyi területre kötött, vagy újított meg bérleti szerződést az első negyedévben.

A negyedév zárásakor a vállalat európai portfóliója 16,8 millió négyzetméternyi létesítményből vagy fejlesztés alatt álló projektből állt, részben konszolidált alapon, részben konszolidálatlan vegyesvállalatokon keresztül.

„A Prologis ismét erős negyedévet zárt Európában,” – mondta Ben Bannatyne, a Prologis Europe elnöke. „Ügyfeleink hangulata továbbra is pozitív, a modern ipari ingatlanállomány kínálata megfelelően ellenőrzött és a kereslet továbbra is konzisztens a legtöbb piacon.”

Bannatyne hozzátette: „Két európai alapunk – az European Logistics Venture 1 (ELV1) és a Prologis Targeted Logistics Fund (PTELF) -  januári egyesülése tovább erősíti stratégiai tőkepiaci üzletágunkat. A CBRE GIP-el indított UK Logistics Venture fontos mérföldkő az Egyesült Királyság piacán való növekedés folytatásához.”

Az első negyedévben a legnagyobb érdeklődés az alábbi piacokat övezte:

  • Észak-Európában az Egyesült Királyság, Németország, Hollandia és Svédország.
  • Dél-Európában Le Havre, Barcelona és Bologna.
  • Kelet-Közép-Európában Prága, Budapest és Pozsony.

Kiemelkedő új bérleti szerződések az első negyedévben:

  • 53.500 négyzetméter build-to-suit szerződés megkötése a Logiters-szel (ID Logistics Group). (Penedes, Spanyolország)
  • 45.000 négyzetméter build-to-suit bővítés egy nemzetközi kiskereskedelmi vállalat részére. (Oosterhout, Hollandia)
  • 13.200 négyzetméter új bérleti szerződés megkötése egy nemzetközi logisztikai szolgáltatóval. (Prága-Uzice, Csehország)
  • 11.400 négyzetméter új bérleti szerződés megkötése a Cormar Carpets-szel a Prologis Hemel Hempstead területén. (Egyesült Királyság)

Megkezdett fejlesztések

Az A-osztályú logisztikai ingatlanok továbbra is hiánycikknek minősülnek szerte Európában. Az első negyedévben a Prologis Europe hat fejlesztést indított el, többek között az Egyesült Királyságban, Hollandiában, Olaszországban és Szlovákiában. Az összesen 191.400 négyzetméternyi új terület 100 százaléka built-to-suit fejlesztés.

Kiemelkedő új projektek:

  • 36.700 négyzetméter built-to-suit fejlesztés egy online kiskereskedő számára. (Tilburg, Hollandia)
  • 16.200 négyzetméter built-to-suit fejlesztés egy ruházati cikkeket forgalmazó vállalat számára. (Pozsony, Szlovákia)

Felvásárlások és eladások

Az első negyedévben a Prologis Ausztriában, Németországban, Lengyelországban és Szlovákiában, összesen 46 millió euróért értékesített portfólióiból. Ezen felül Németországban és Szlovákiában a vállalat eladott további 25 hektárnyi földterületet.

Eredmények Kelet-Közép-Európában

A Prologis a kelet-közép-európai régióban tovább erősítette pozícióját és megtartotta a bérbeadottság rekord magas, 96 százalékos szintjét. A negyedév végével a vállalat 4,6 millió négyzetméteren, összesen 43 parkban működtette portfólióját.

A vállalat több mint 390.000 négyzetméternyi területet adott bérbe, ebből az új bérleti megállapodások összesen 125.000 négyzetmétert, míg a megújított szerződések 230.000 négyzetmétert tettek ki, a rövidtávú megállapodásokkal együtt. A Prologis a negyedév során 8 fejlesztést adott át összesen 121.000 négyzetméteren Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. Jelenleg további négy, teljes bérbeadottsággal rendelkező épület áll fejlesztés alatt, összesen több mint 120.000 négyzetméteren.

Forrás: Prologis

Previous Next

Megérkezett az első közvetlen teherszállító vasúti járat Kínából a Budapesti Szabadkikötőbe pénteken, az Ekol Logistics Kft. szervezésében.

A 650 méter hosszú tehervonat 41 konténert szállított több mint 1 millió dollár értékű - főként ruházatból, acélból, elektronikából és játékokból álló - rakománnyal, a menetidő 17 nap volt, a legtávolabbról, a Jivu nevű településről érkező áru több mint 10 ezer kilométert tett meg Kazahsztánon, Oroszországon, Belorusszián, Lengyelországon és Szlovákián át a budapesti végállomásig.

A szerelvényt ünnepélyes keretek között fogadta a Kínai Népköztársaság magyarországi nagykövete, Tuan Csie-lung, Molnár Tamás, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) vámszakmai és nemzetközi ügyekért felelős helyettes államtitkára, valamint a Mahart Container Center Kft. (MCC) és az Ekol Hungary vezetése.

Tuan Csie-lung a vonat fogadásakor hangsúlyozta: a hosszú múltra visszatekintő magyar-kínai kapcsolatok történelmileg a legjobb időszakban vannak, a kereskedelmi és emberi együttműködés is folyamatosan javul a két ország között. A kétoldalú kereskedelmi forgalom tavaly elérte a 8,9 milliárd dollárt, és több mint 170 ezer kínai turista látogatott Magyarországra.

A közvetlen vasúti járat új mérföldkő és jelkép a két ország együttműködésében, amely fontos szerepet játszik majd a kétoldalú áruforgalomban. A szállítási idő csökkentésével több kínai üzletembert és beruházót hoz majd Magyarországra, és arra is szolgál, hogy egyre több jó minőségű magyar mezőgazdasági termék érkezzen Kínába - mondta a nagykövet.

Molnár Tamás elmondta, hosszú előkészítő munka eredménye, hogy a vonat megérkezhetett Budapestre, ami gazdaságilag a régi selyemút visszaállítását jelenti. Kiemelte: az, hogy Magyarországot választották a vámkezelés helyéül, a magyar vámhatóság munkájának elismerése, amely ismét bizonyította, hogy a hivatal Európában az élmezőnybe tartozik.

Kovács Ákos, az Ekol Logistics Kft. ügyvezető igazgatója kifejtette: a vasúti járattal olyan fuvarozási megoldást kínálnak kínai kiindulóponttal az áruk továbbítására, amely a hosszabb szállítási időt igénylő tengeri, valamint a drágább légi szállítmányozás versenyképes alternatívája. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV), illetve magyar vámügynökök egy része hónapok óta dolgozik azon, hogy Magyarország Európában a kínai áruk egyik vámkezelési és áruelosztó központjává váljon. A Hszian városából pénteken Budapestre érkezett vonat ennek a törekvésnek egyik jelentős lépése - fűzte hozzá.

A Kínából Magyarországra érkező áruszállító vonat fő szállítmányozója az Ekol, amely az áruk vámkezelését és disztribúcióját végzi, a vasúti operátor a Trans Eurasia Logistics (TEL), az európai vasúti vontatási feladatokat a DB végzi, a fogadó állomás pedig a Mahart Container Center Kft. (MCC) csepeli terminálja.

Forrás: MTI

Tudja Ön, mekkora egy átlagos kamion holttere? „Láss a sofőr szemével!” címen motoros vezetéstechnikai felkészítő napot rendezett a Közlekedés Biztonságáért Alapítvány, a Hajdú-Bihar megyei és a Debreceni Baleset-megelőzési Bizottság a debreceni FŐNIX Csarnok parkolójában, április 14-én. A rendezvényen a Trans-Sped Csoport biztosította a lehetőséget arra, hogy a motorosok egy tehergépjármű sofőrjének szemével láthassák a forgalmat, ezzel demonstrálva a holttér kezelésének fontosságát.

A téli pihenő után tavasszal kirajzó motorosok felkészítő napon vehettek részt, melynek során zárt pályán gyakorolhatták a forgalomban előforduló szituációkat, a veszélyes helyzetek kivédését, a manőverezési feladatok végrehajtását. A Trans-Sped Csoport támogatásával a motorosok kipróbálhatták magukat „kamionsofőr szerepben” is. A vállalatcsoport ugyanis bemutatót tartott a tehergépjárművek holtterének szemléltetésére. A motorosok beülhettek a vezetéstechnikai pályán álló kamion sofőrfülkéjébe, s a pályán gyakorlatozó társaik segítségével felmérhették, hogyan látják őket a sofőrök menet közben. A szervezők egy látványos, 10 m2-es molinón jelenítették meg a tehergépkocsik környékén kialakuló holttereket.

A Trans-Sped Csoportnál egy átlagos kamion 40 tonna össztömegű és 17 méter hosszú, így a holttér területe is jelentős. Éppen ezért tartja fontosnak a társaság, hogy a közlekedés többi szereplőjének minél több lehetőséget teremtsen arra, hogy egy tehergépjármű sofőrjének a szemével is megtekinthessék a forgalmat. A közlekedésbiztonsági szakértők kiemelték, mennyire veszélyes lehet a holttérben való hosszabb idejű tartózkodás, így akár életmentő lehet, ha a motorral, vagy egyéb módon közlekedők felismerik ezt.

A Trans-Sped Csoport kiemelten fontos területként kezeli a vezetésbiztonságot: egyrészt kollégáinak rendszeres képzéseket biztosít, másrészt a közlekedés többi szereplője számára is felhívja a figyelmét a tehergépjárművekkel kapcsolatos ismeretekre. A Trans-Sped Csoport a térség és hazai logisztikai piac meghatározó szereplője, és több mint 200 tehergépjárműve van jelen az utakon. Ezért a társaság kiemelt figyelemmel követi a társadalmi elvárásokat, aktívan hozzájárul a lokális és globális problémák megoldásához, valamint folyamatos párbeszédet folytat a környezetében élőkkel és a helyi önkormányzatokkal.

Az alapítvány pályamotorozással folytatja a tavaszt: május 20-án az ország különböző részeiből „csillagszerűen” induló motoros csoportok – előreláthatóan 500 motorral – vesznek részt a Hungaroringen megrendezendő eseményen.

A közeljövőben Észak-Magyarországon indít innovatív, BTS jellegű ipari- és logisztikai ingatlanfejlesztéseket az InfoGroup. A cégcsoport Miskolcon 21.500 m2-es csarnokot épít 50.000 m2-es bővülési lehetőséggel, Tiszaújvárosban pedig egy 18.000 m2-es csarnokot 18.000 m2-es bővülési lehetőséggel, mindenben a leendő bérlők egyedi igényeire szabottan, rugalmas, hatékony térkialakítással.

Az InfoGroup új miskolci beruházásának leendő bérlője egy német autóipari vállalat lesz, a 15 hektáros területen épülő új raktárcsarnokuk a tervek szerint 2017. december végére készül el; Tiszaújvárosban pedig 2018. második negyedévében adja át az InfoGroup a 9 hektáros területen létesülő új raktárcsarnokot, amelyet egy nemzetközi elektronikai nagyvállalat vehet majd birtokba.

A BTS együttműködés a partnerek számára lehetővé teszi az optimális helyszín kiválasztását, majd az új létesítmények pontosan a felhasználók igényeinek megfelelően épülnek fel, így növelhető a kész épületek funkcionalitása és hatékonyabbá válnak a bennük zajló munkafolyamatok.  „Miskolcon és Tiszaújvárosban egyaránt világcégek bérlői szükségleteit elégítjük ki. A fejlesztések révén ráadásul új munkahelyeket teremtünk egy kitűnő úthálózattal rendelkező, de logisztikai ingatlanok szempontjából alulfejlesztett régióban” – mondta Székely Ádám, az InfoGroup ügyvezetője.

Lokáció szempontjából mindkét fejlesztés kimagasló adottságokkal rendelkezik, hiszen számos nemzetközi szállítmányozási útvonal található a közelben, például a Velencét Ljubljanán és Budapesten keresztül Kijevvel összekötő 5. számú Pán-Európai folyosó, továbbá a transzeurópai közlekedési hálózat (TENT-T, TINA) út- és vasútvonalai.

Az InfoGroup új fejlesztései a megbízók számára magas szintű logisztikai szolgáltatást nyújtanak majd.

A leendő miskolci és tiszaújvárosi bérlők szempontjából fontos megemlíteni a térség demográfiai adottságait is: a környező megyékben harminc perces autóúttal közel egymilliós lakosság érhető el. A beruházások által az InfoGroup és a jövőben betelepülő vállalatok jelentősen javíthatják a foglalkoztatottságot az országos átlagnál magasabb munkanélküliségi rátával jellemezhető észak-magyarországi térségben.

A közelben, az InfoGroup tulajdonában álló Polgár Ipari Parkban található mintegy 27.500 m2 logisztikai csarnok 100%-os bérbe adottsággal üzemel.  A 2011-ben az Év Ipari Parkjának választott Park olyan hazai és multinacionális cégeket tudhat a bérlői között, mint a Sona, a Jabil, a Toyota Tsusho, a Parkon belül saját tulajdonú telephelyeket épített ki a Volvo, a Gyermelyi, és további területek ugyancsak várják a betelepülni vágyókat.

A miskolci és tiszaújvárosi BTS projektek előkészítő munkálatai javában zajlanak, az építkezések 2017. 2. negyedévében kezdődnek majd. „Célunk, hogy nem csak regionális, hanem országos összehasonlításban is kimagasló minőségű, minden igényt kielégítő épületeket hozzunk létre, amelyek segítik a megbízóinkat üzleti céljaik elérésében” mondta Székely Ádám ügyvezető.

Forrás: InfoGroup

www.infogroup.hu

Rólunk

A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége meghatározó, véleményformáló, szakmai érdekképviselet.

Elérhetőségünk

1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.

(36) 1 266 3126

mlszksz@mlszksz.hu

(36) 1 266 3126

Hét - Pén.: 9:00 - 16:00

Hasznos linkek

SiteFace Kft.

IT Divízió Kft.

Informatikai üzemeltetőnk:
IT Divízió Kft.

Hírlevél