szechenyi 2020

Híreink

A debreceni székhelyű, országos szállítmányozási irodahálózattal, több mint 230 közúti gépjárművel és 180.000 m2-es raktárkapacitással rendelkező Trans-Sped Csoport rekordévet zárt – tudtuk meg a vállalatcsoport legfrissebb üzleti jelentéséből.

Az elmúlt évben a Trans-Sped Csoport nettó árbevétele 11,5%-kal, üzemi eredménye pedig 5,5 %-kal növekedett. A tisztán hazai tulajdonú, komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között piacvezető pozíciót betöltő cégcsoport fejlődése továbbra is töretlen. A 2017-es évben a Trans-Sped Csoport konszolidált árbevétele 19 milliárd forint volt, üzemi eredménye pedig meghaladta az 1 milliárd forintot.

A Trans-Sped Csoporthoz tartozó 8 szállítmányozási iroda csaknem 100.000 fuvarfeladatot teljesített a tavalyi évben. Országszerte 12 településén elérhető raktáraiban, összesen 180.000 m2 fedett raktárkapacitással szolgálja ki ügyfeleit a cégcsoport.

A vállalatcsoport fuvarozási üzletága a tavalyi évben közel 50 új, Euro 6-os vontatóval bővítette járműparkját, és további 35 új félpótkocsit is vásárolt. A beszerzéseknek köszönhetően több mint 230 fiatal és modern fuvareszközzel rendelkezik a cégcsoport, melyben a járművek átlagéletkora nem haladja meg a másfél évet.

A tulajdonosok a rekordév eredményét a cég további fejlesztésére és beruházásokra fordítják, osztalékot nem vesznek fel.

„Logisztikai szolgáltatásaink fejlesztése és az ezekhez kapcsolódó beruházások nem csak meglévő ügyfeleink elégedettségét növelhetik, hanem további piacbővítésre is lehetőséget nyújtanak. A 2017-es év eredményeinek köszönhetően a legfejlettebb iparági technológiákkal támogathatjuk az egyes üzletágakat. A folyamatos fejlődésnek köszönhetően pedig munkatársaink részére is stabil és hosszú távú jövőképet tudunk biztosítani. ” - mondta el Fülöp Zsolt, a vállalatcsoport ügyvezetője.

Forrás: Trans-Sped

A német és európai gyűjtőszállítmányozási piac piacvezetőjeként a DACHSER kiterjedt szárazföldi szállítási hálózattal rendelkezik. A logisztikai szolgáltató emellett a tengeri szállítmányozás terén is szorosan integrált gyűjtőszállítmányozási hálózatot fejleszt: 2018-ban 26 új LCL (less than container load) összeköttetést létesítenek. Meglévő szolgáltatásai közül hat esetében a DACHSER növeli az indulások gyakoriságát: két hét helyett hetente indulnak majd a szállítmányok.

Az LCL szolgáltatások komoly lehetőséget hordoznak magukban az utóbbi időben: az árucikkek csoportosításával és a kikötők között zajló célzott és fix konténerjáratokkal az ügyfelek profitálnak a tervezhetőség javulása, valamint küldeményeik gyorsasága és átláthatósága révén. Így például a Bangalore és Hamburg közötti szállítmányok futamideje 22 nap.

Az utóbbi időben a DACHSER az alábbi kötött útvonalakkal bővítette LCL gyűjtőszállítmányozási járatait: heti LCL szolgáltatásokat indít Berlinből új amerikai célállomásokra (Los Angeles, New York, Chicago, Boston, Houston, Atlanta és Charlotte); Hamburgból Indiába (Nhava Sheva és Chennai); június 1-jétől pedig Hamburgból Újdelhibe. Az ellenkező irányban gyűjtőjáratokat indít Chennai és Nhava Sheva felől Hamburgba, melyekhez újonnan csatlakoztak az Újdelhi és Bangalore felől Hamburgba tartó vonalak. Szintén új kapcsolat a kínai Sanghajból a brazíliai Santosba tartó heti járat. A DACHSER ezen kívül Antwerpenből indít járatokat Hong Kongba, Veracruzba, Szingapúrba, Busanba és Nhava Shevába. E szolgáltatások természetesen a DACHSER minden jelenlegi és jövőbeni magyarországi ügyfele számára, minden telephelyen igénybe vehetők.

„Ügyfeleink, akik LCL szolgáltatásainkat választják, vonzó futamidőkkel, a célországban gyorsabb áru-elérhetőséggel, nagyobb rugalmassággal, valamint a konténereknek és a direkt hajós összeköttetésnek köszönhetően az ellátási lánc pontos tervezésével találkoznak” – mondja Günther Laumann, a DACHSER Global Ocean Freight igazgatója.

A DACHSER komoly potenciált lát a tengeri szállítmányozás megerősítésében az úgy nevezett Dachser Interlocking segítségével: a Dachser Air & Sea Logistics és a Dachser European Logistics szoros együttműködése nyomán a vállalat teljes mértékben integrált logisztikai megoldásokat kínál ügyfelei számára, mely magában foglalja a szállítást, raktározást és az értéknövelt szolgáltatásokat. A DACHSER az előfutást az átfogó európai hálózatán keresztül szervezi, és a szinergiát kihasználva a gyűjtőszállítás előnyeit továbbadja ügyfelei részére. A szállítmányok nyomon követhetők az európai szállítótól a címzettig, a világ bármely részére.

Forrás: Dachser

Previous Next

  • 97,2 százalékos kihasználtság a negyedév végén
  • 974 000 négyzetméter bérbeadott terület
  • 8 új, összesen 271 163 négyzetméternyi fejlesztés megkezdése, amelynek már 65,3 százaléka bérbeadásra került

A Prologis, Inc., a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata a mai napon ismertette Európában elért 2018-as második negyedéves működési és fejlesztési eredményeit.

Működési eredmények

A Prologis Europe rekordmagas, 97,2 százalékos kihasználtsági szinten zárta a második negyedévet, amelyhez nagyban hozzájárult a dél-európai piacokon tapasztalt javuló kereslet. A vállalat a negyedév során 343 000 négyzetméternyi területre kötött új bérleti szerződést és 631 000 négyzetméternyi bérleti szerződést újított meg.

A negyedév végén a Prologis konszolidált alapon vagy konszolidálatlan vegyesvállalatokon keresztül összesen körülbelül 16,7 millió négyzetméter létesítményt és fejlesztési projektet birtokolt Európában.

„2018 második negyedévében is folytatódott az egyenletes növekedés Európában. A kereslet stabil, ám a minőségi termékek szűkössége folytán korlátozott” – mondta Ben Bannatyne, a Prologis Europe elnöke. „A fogyasztókhoz közel eső lokációk kiemelten keresettek ügyfeleink körében, így tevékenységünket még inkább a városi, sűrűn lakott területekre fókuszáltuk, ahol Last Touch™ helyszíneket tudunk biztosítani számukra. Különösen az e-kereskedelem fokozza a keresletet, build-to-suit fejlesztéseink 30 százaléka ezen ágazatot szolgálja ki.”

A működési és fejlesztési tevékenység szempontjából kiemelkedő piacok a második negyedévben:

  • Egyesült Királyság
  • Németország, Hollandia és Svédország Észak-Európában
  • Spanyolország és Olaszország Dél-Európában
  • Csehország, Magyarország és Szlovákia Kelet-Közép-Európában

Kiemelkedő új bérleti szerződések a második negyedévben:

  • 40 894 négyzetméter a CDiscount számára a Prologis Park Moissy területén (Franciaország)
  • 36 319 négyzetméter egy divatipari kereskedő számára a Prologis Park Venlo területén (Hollandia)
  • 26 756 négyzetméter a Vente Privee Logistique számára a Prologis Park Penedes területén (Spanyolország)
  • 23 903 négyzetméter a Rohlig Suus Logistics számára a Prologis Park Piotrków DC2 épületben (Lengyelország)
  • 10 776 négyzetméter a Kinaxia számára a Prologis Park RFI DIRFT területén (Egyesült Királyság)

Megkezdett fejlesztések

Kiemelkedő volt a fejlesztési aktivitás Franciaországban és Spanyolországban. A vállalat ebben a negyedévben nyolc, összesen 271 163 négyzetméternyi fejlesztést indított el Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Szlovákiában, Svédországban és az Egyesült Királyságban, melyek 35,6 százaléka build-to-suit, 64,4 százaléka pedig spekulatív jellegű volt. A fejlesztések 65,3 százalékára előzetes bérleti szerződést kötöttek.

A megkezdett fejlesztések között a következőket említhetjük:

  • 70 000 négyzetméter build-to-suit fejlesztés egy elektronikai óriásvállalat számára (Venlo, Hollandia)
  • 38 494 négyzetméter build-to-suit fejlesztés (Hams Hall, Egyesült Királyság)
  • 31 837 négyzetméter build-to-suit fejlesztés a Geodis számára (Douvrin, Franciaország)
  • 14 000 négyzetméter kivállalatokat kiszolgáló épület a Poznan III területén (Lengyelország), amelynek 13,4 százalékára előzetes bérleti szerződést közöttek

Felvásárlások és értékesítések

A Prologis a második negyedévben a csehországi Pilsen II területén egy 43 761 négyzetméter alapterületű épületet, továbbá hét, összesen 583 178 négyzetméter alapterületű telket vásárolt Csehországban, Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban és az Egyesült Királyságban.

A Prologis a negyedév folyamán hét, összesen 169 389 négyzetméternyi működő épületet értékesített a németországi Bad Hersfeld, Borken, Bremerhaven, Hassfurt és Neunkirchen, valamint az egyesült királyságbeli Basildon területén. Ezen felül a vállalat Olaszországban, Lengyelországban és Szlovákiában további 32 104 négyzetméternyi telket adott el.

Forrás: Prologis

Bérleti szerződést kötött a Budapest Airport Zrt. és az Ekol Logistics Kft., aminek eredményeként a logisztikai társaság légi szállítmányozási központja a tervek szerint 2019 végére megvalósuló új Cargo City nevű létesítményben kap helyet. A Budapest Airport idén nyáron kezdi meg a Cargo City építését, amely egy raktárterületeket és irodákat magába foglaló épületet biztosít a légiáru-kezelés céljaira, illetve egy második raktárépületet is a szállítmányozó vállalatok részére.

A mintegy 20 000 m2 összterületű Cargo City-t a tervek szerint 2019 végén vehetik birtokba a bérlők, köztük az Ekol Logistics. Az új légiáru-kezelő központ legfőbb jellemzője a teljesen központosított export és import koncepció, a "minden egy tető alatt " típusú működés lesz, vagyis egy helyen dolgozhatnak a cargo légitársaságok képviselői (az ún. GSA-k vagyis general sales agentek) a vámhatóság képviselőivel, így felgyorsulhat a különleges áruk kezelése (pl. hűtést igénylő gyógyszerek), valamint az egyéb cargo kezelése.

Az 1990-ben Törökországban alapított Ekol olyan integrált logisztikai vállalat, amely 15 országban nyújt első osztályú nemzetközi szállítási, raktározási, belföldi disztribúciós, külkereskedelmi, vámügyintézési, és ellátási lánc menedzsment szolgáltatásokat. Világszerte több mint 7000 alkalmazottja mintegy 1 000 000 négyzetméternyi raktár-területen nyújt partnereinek magas színvonalú logisztikai szolgáltatási megoldásokat.

Az Ekol Logistics Kft. magyarországi légiáru üzletága időkritikus és értékes áruk szállítását végzi, így például ultra-gyorsan juttat célba autóipari alkatrészeket és gyógyszeripari termékeket. Szolgáltatásai között megtalálható az ún. Hand Carry szolgáltatás és a Next Flight Out (NFO) megoldás is azokra az esetekre, amikor az ügyfele számára különösen fontos a pontos és gyors kiszállítás. Az Ekol Logistics tagja a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetségnek (IATA), valamint a WCA-nak, a független szállítmányozók legnagyobb globális hálózatának, aminek köszönhetően az Ekol a világ bármely pontjára el tudja juttatni ügyfelei küldeményeit.

„Az Ekol Logistics remek perspektívát lát a magyarországi légi szállítási piac fejlődésében, részben a Budapest Airport tervezett kapacitásbővítése, részben pedig a dinamikusan fejlődő magyar gazdaság logisztikai igényei miatt,” nyilatkozta Kovács Ákos, az Ekol Hungary vezetője. Azt is kifejtette, hogy a kínai STO céggel közösen elindított csomagküldő szolgáltatás mellett nagy reményeket fűznek a légi szállítmányozási üzletághoz, hiszen az új Cargo City létesítményben sokkal gyorsabb és jobb minőségű szolgáltatást nyújthatnak partnereiknek.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér logisztikai partnerei 15%-kal több árut kezeltek az év első hat hónapjában a tavalyi év azonos időszakához képest. Biztosra vehető, hogy idén a légi áruszállítás újra rekordot dönthet. „Örömmel üdvözöljük az Ekol Logistics céget és munkatársait repülőtéri üzleti partnereink körében. Biztos vagyok benne, hogy új, repülőtéri telephelyük sokban hozzájárulhat légiáru-kezelésük gyorsaságának és minőségének növeléséhez,” jelentette ki René Droese, a Budapest Airport ingatlan és cargo üzletág igazgatója.

Forrás BUD

Debrecen - A legtöbb diák és tanár számára véget ért a tanév, azonban a debreceni logisztika szakképzésben oktató pedagógusok ezen a héten még a katedra másik oldalán folytatták az iskolai heteket. A Debreceni Szakképzési Centrum hat tanára kapott lehetőséget az egyhetes vállalati továbbképzésre a Trans-Sped Csoportnál.

A korszerű logisztikai szakképzéshez elengedhetetlen, hogy a tanárok a legmagasabb színvonalat képviselő logisztikai szolgáltatóktól kapják meg a korszerű tudást. Az egyhetes képzés során a debreceni szakképző iskolákban oktató tanárok a legfrissebb ipari technológiákba és rendszerekbe nyerhettek betekintést, amelyet a jövőben a tananyagba is beépítenek.

  • Célunk, hogy a frissen végzett logisztika szakos diákok naprakész tudás birtokában szerezzenek előnyt a munkaerőpiacon, hiszen az iparág jó szakembereket igényel – nyilatkozta Hüse Attiláné a Debreceni Szakképzési Centrum szakmai főigazgató-helyettese.

A debreceni székhelyű Trans-Sped Csoport szakemberei számára fontos, hogy a szakképzésben dolgozó tanárok naprakész iparági ismereteket tudjanak átadni a tanulók számára. Ennek egyik kulcseleme a valós gyakorlati folyamatok megismerése és adaptálása a pedagógiai folyamatba, amihez a cégcsoport most lehetőséget biztosít a Szakképzési Centrum oktatói számára.

A továbbképzés június 18. és 22. között zajlott egy héten keresztül. Az oktatás keretében a Debreceni SZC Irinyi János Szakgimnáziuma és Szakközépiskolájából, illetve a Debreceni SZC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziumából érkező tanárok a Trans-Sped üzletágainak és a „back office” területek munkájával, napi operatív feladataival ismerkedtek meg. Ennek során a termelési logisztikai, a fuvarozási, szállítmányozási, vám és raktárlogisztika üzletágakat, valamint e területek pénzügyi, minőségirányítási, jogi és HR támogatását tanulmányozhatták.

  • Társadalmi felelősségvállalási küldetésünk, hogy támogassuk a logisztikát oktató intézményeket, ugyanis folyamatosan növekvő logisztikai szolgáltatóként a szakmai utánpótlás biztosítása kulcsfontosságú az iparágban. Éppen ezért tartjuk kiemelten fontosnak, hogy a fiatalokat megszólító események mellett, a tanárok számára is biztosítsunk olyan programokat, mely az aktuális ismeretek magas szintű átadására alkalmas – nyilatkozta Fülöp Zsolt, a Trans-Sped Csoport ügyvezetője.

Ezt a küldetést megvalósítva hívta életre a közel 800 főt alkalmazó vállalatcsoport a „Trans-Sped Akadémiát”. A most a tanárok számára szervezett képzési program keretében minden nap egy-egy speciális logisztikai terület szakértőjével találkozhattak a pedagógusok, hogy megismerkedhessenek a legmodernebb ipari technológiákkal és ismeretanyaggal. A program során interaktív formában, életszerű példákon keresztül ismerhetik meg a vállalati folyamatokat a debreceni oktatók, az újonnan szerzett ismereteket pedig a következő tanévtől már beépíthetik a mindennapi oktatásba.

Forrás: Trans-Sped

Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ), üzemeltetési témájú szakmai napot szervezet, amelynek keretében a logisztikai létesítményeket érintő, az üzemeltetők napi életére érdemi ráhatással bíró témákban (hatékonyság, költségcsökkentés, optimalizálás, jó megoldások stb,) voltak előadások, gyakorlati bemutató. Szakmai napon 15 fő vett részt, különböző cégektől.

Előadások összefoglalója:

Miért érdemes professzionális tisztítási technológiákat használni, hol éri meg (számok, megoldások, esettanulmány jelleggel)? Juhász Tamás ügyvezető, Kärcher Hungária Kft.

Előadás letölthető innen

A cég 1935-től működik mint családi vállalkozás. 2010-ben volt egy jelentős stratégia váltás, amelynek eredményeként mind az értékesített termékek darabszáma, mind a bevételek tekintetében egy igen jelentős ugrás történt. Ezt a lendületes fejlődést az eredményezte, hogy nagyon nagy hangsúlyt fektetnek az innovációba és a kutatásokba. Mintegy 900 fejlesztő mérnököt foglalkoztatnak, akik eddig több mint 1.600 szabadalmat jegyeztettek be.

Az ipari tisztító gépekhez saját maguk fejlesztik a tisztítószereket az optimális tisztító hatás elérése érdekébe. A tiszta és megfelelően kialakított felületű ipari padlós helyeségekben – logisztikai- és termelő létesítményeknél – 20-30%-kal kevesebb áramra van szükség ugyanazon fényhatás elérésére. Itt fut össze a gondos tervezés és körültekintő kivitelezésbe fektetett nagyobb hozzáadott értékű munka eredménye, ami beruházási oldalon adott esetben egy kicsit nagyobb egyszeri összeget jelent, de később az üzemeltetésnél, sok éven keresztül látható megtakarítást hoz.

Várhatóan a 2019-s év közepétől már a magyar piacon is elérhető lesz a nem régen kifejlesztett automata takarítógép rendszerük, amely teljesen önállóan képes tevékenykedni, emberi beavatkozás nélkül (saját magát megtölti, üríti, a raktárban lévő akadályokat kikerüli).

 

LED-s világítás költségtakarékos megoldásai (megoldások, számok, esettanulmány jelleggel). Breza József ügyvezető, Innorain Kft.

Előadás letölthető innen

A LED-s világítás egy nagyon fiatal rendszer, ugyanakkor nagyon dinamikusan fejlődik. Egy 5 évvel ezelőtti állapothoz képest mind élettartamban (30-50.000 üzemóra is lehet), mind teljesítményben (100-160 Lumen/W), mind árcsökkenésben (5-8.000 Ft-os égő ma már 1.000 Ft) igen jelentős a fejlődés. Ugyanakkor azt is el kell mondani, hogy a piacon még nagy számban jelen vannak a régebbi technológiát képviselő LED-s megoldások, amelyek jellemzői: a rövidebb élettartam, kisebb teljesítmény, nagyobb fényveszteség. Természetesen ezek ára lényegesen kevesebb, mint a korszerűbb technológiát képviselő új fejlesztésű LED-k. A különbséget többnyire csak szakemberek tudják megállapítani. Ez pedig egyenese eredményezi a kevésbé tájékozott, jóhiszemű vásárló átverési lehetőségét – sajnos ez napi szintű probléma.

Az itt bemutatott megoldásokkal, attól függően, hogy régi higanygőzös lámpákat kellett lecserélni, vagy egy nem régen felszerelt LED-s világítást (viszonylag olcsó volt amikor felszerelték és mára, a fényerősségének jelentős részét elveszítette - 3 év alatt) kellett modernizálni, a megtakarítás értéke 80%-30% között mozgott. Mindezek mellé a szolgáltató ad egy finanszírozási csomagot is, amit a megtakarításból lehet finanszírozni akár olyan módon is, hogy a megrendelőnél is marad egy látható különbség a korábbi áramfogyasztáshoz képest. Így a megrendelő nem kell saját beruházási forrást erre fordítson és még az áram fogyasztása is kevesebb lesz. A finanszírozási időszak kifutása utána, az egész megtakarítás a megrendelőnél van. Ha nagyon régi a világítási rendszer, akkor lehetséges az éven belüli megtérülés is, de inkább a 2-3 éves megtérülések a jellemzők, a rendszer élettartama 10-15 év. Érdemes ezzel foglalkozni!

Egy konkrét példa a megtakarításra:

megtakarítás

A grafikon egy konkrét 11,6 M Ft-os beruházást ábrázol, ahol a havi megtakarítás 409 000 Ft, a tartósbérlet díja pedig a futamidő függvénye:

36 hónapos törlesztés esetén 360.548 Ft a havi bérleti díj, 48.151 Ft pedig a plusz ami az ügyfélnél marad havonta, az eredeti havi költséghez képest.

48 hónapos törlesztés esetén 290.000 Ft a havi bérleti díj, 118.699 Ft pedig a plusz ami az ügyfélnél marad havonta, az eredeti havi költséghez képest.

60 hónapos törlesztés esetén 245.000 Ft a havi bérleti díj, 163.699 Ft pedig a plusz ami az ügyfélnél marad havonta, az eredeti havi költséghez képest

 

500 mWh-s mini naperőművek telepítési lehetőségei lapostetős ipari épületekre - esettanulmány jelleggel, számokkal. Miért érdemes ilyen irányban gondolkodni? Madarász András kereskedelmi igazgató, Goodwill Consulting Kft.

Előadás letölthető innen

Kapcsolodó hitel konstrukció letölthető innen

Az EU-ban, a megújuló alapú energiatermelést kvótákkal szabályozzák, a rendszerszinten kezelhetetlen túltermelések elkerülése érdekébe. A logisztikai/ipari létesítményekben jelentős mértékű a lapostetős megoldású épület, ezen tető felületek nagyon nagy többségükben kihasználatlanok. A statikailag megfelelő szilárdságú lapos tetők lehetőséget adnak napelemes energiatermelésre. A tetőre szerelhető napelemes minierőművek (500 kWp-ig) tekintetében kettő irányba érdemes gondolkodni: egyik a saját célú áramtermelés, amikor is a saját áramfogyasztásomat akarom az így megtermelt árammal csökkenteni, a másik lehetőség, amikor a KÁT-METÁR rendszerbe betermelő minierőművet működtetünk. Ez utóbbi esetben a megtermelt áramat 100%-be beadjuk a közösbe és ezért államilag garantált, inflációt követő díjat kapunk, 17 évig. 2018-ra ennek a napáramnak, a garantált átvételi ára 32 Ft/kWh.

A megoldások adta lehetőségekről érdemes megfelelő szaktudású szakemberrel konzultálni. Egy-egy ilyen megoldásnak az engedélyeztetési folyamata meglehetősen bonyolult és időigényes, ezért a Goodwill részéről a teljes folyamat ügyintézését átvállalják az ügyféltől - a felméréstől, a tervezésen keresztül az engedélyek megszerzésén át a telepítés/beüzemelésig.

A szolgáltató, a rendszer telepítéséhez finanszírozási megoldást is biztosít. Jelen pillanatban 3.000 napelem park létesítésére adtak be igényt - így, újabb igények befogadását átmenetileg leállították. A korábbi tapasztalatok azt mutatják, hogy ezeknek csak a töredéke valósul meg, többnyire alul kalkulált finanszírozási okokból. Ha valaki ilyen irányba szeretne gondolkodni, minél hamarabb érdemes felvenni a kapcsolatot ehhez értő céggel.

 

B kategóriás logisztikai létesítmények üzemeltetési kérdései, jó megoldásai. Dr. Kacsari Csaba vagyonkezelő igazgató, INDOTEK Befektetési Zrt.

Előadás letölthető innen

Az ország több településén van összesen 120.000 nm logisztikai létesítményük, különböző alapterületű épületekben – a pár 100nm-s től a több 1.000 nm-ig. Ezek zömében B kategóriás, azonnal elérhető (minimális átalakítást igénylő) létesítmények. Az üzemeltetésük során jelentkező humánerő hiányt igyekeznek különböző 4.0-s smart megoldásokkal helyettesíteni. Az előadás során bemutatásra kerültek, az ország különböző részeiben levő létesítményeknél alkalmazott megoldások.

Forrás: MLSZKSZ

Rólunk

A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége meghatározó, véleményformáló, szakmai érdekképviselet.

Elérhetőségünk

1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.

(36) 1 266 3126

mlszksz@mlszksz.hu

(36) 1 266 3126

Hét - Pén.: 9:00 - 16:00

Hasznos linkek

SiteFace Kft.

ITD Informatika Zrt.

Informatikai üzemeltetőnk:
ITD Informatika logo vektor horizontal feher 01

Hírlevél